| DesignsBySiCK.com Home Page |
|
|||||||
| Non-English posts Can you help someone who doesn't speak English? |
![]() |
|
|
Thread Tools | Search this Thread | Display Modes |
|
||||
|
blijf ook echt wel uit de buurt hoor wees maar niet bang. alleen we hebben alle ramen openstaan en de afzuiginstallatie ook in de badkamer en nog ruik je die zooi overal vreselijk! (je zou van je stokkie gaan als je daar mee werkt bah!)
|
|
||||
|
heel even binnen....... 't appartementje bevalt zéér, als ze als eerste uit de bus komen, nemen ze 'm!
in elk geval kunnen ze ALLE gordijnen overnemen (JIPPIE!), alleen wil dochterlief dan van dat plasticfolie op de raam i.p.v. vitrage tot vannacht een keertje, dan kom ik wel goeiedag zeggen, misschien is er dan de nieuwe hunt van morgen al? LOL |
|
||||
|
Quote:
|
|
||||
|
hallo meiden,
ik ben er ook weer. We hebben vandaag de laatste rity van het jaar gereden met de trekkerclub. De jaarlijks terugkerende "snert"rit.. compleet met erwtensoep, pannenkoeken en gluhwein.. Gisteravond heb ik van 6 kg bakmeel en 12 liter melk pannekoekenbeslag gemaakt en dat is allemaal op...verder is er zo'n 9 liter gluhwein weggeslobberd.. Hoeveel erwtensoep er was weet ik niet, die heb ik niet gemaakt, maar het was heel veel.. Het weer werkte gelukkig mee, op de terugweg pas regen...(alleen manlief was nat, ik was met de auto ivm de catering en dan hoeven de jongens niet de hele tijd in de kou op de trekker..) Voor de oudste was het een mindere dag, die begon al met hoofdpijn. Een paar molletjes deden wonderen, maar toe die uitgewerkt waren was de hoofddpijn weer terug. Hij ligt dus nu al een poosje in (ons) bed.. We hebben vanavond ook nog een verjaardag van een nichtje, maar daar gaat manlief nu alleen met de 2 anderen naar toe... @Marleen, gefeliciteerd! @Trudi, goed zeg, voor je dochter! en nu maar duimen..(ik hou alleen niet zo van dat plakfolie...) en veel plezier vanavond! Maar het niet te bont! |
![]() |
| Currently Active Users Viewing This Thread: 5 (4 members and 1 guests) | |
| Hillepop, renske, sdevries, Zaturn2 |
| Thread Tools | Search this Thread |
| Display Modes | |
|
|